Team - Byline
526
page-template,page-template-full-width,page-template-full-width-php,page,page-id-526,qode-core-1.0,suprema-ver-1.7.2,,qodef-smooth-page-transitions,qodef-blog-installed,qodef-header-standard,qodef-sticky-header-on-scroll-down-up,qodef-default-mobile-header,qodef-sticky-up-mobile-header,qodef-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.4,vc_responsive,"> <!-- Google Tag Manager (noscript) --><br style="display:none;

Team

Byline is een bureau voor knappe content. We zijn creatief én analytisch, en houden van een no-nonsense aanpak.

Team

Byline is een bureau voor knappe content. We zijn creatief én analytisch, en houden van een no-nonsense aanpak.

Samenspel disciplines

We werken in wisselende teamsamenstellingen met interne en externe medewerkers, partners en professionals bij opdrachtgevers.

We kunnen putten uit een zeer breed netwerk van specialisten op het gebied van tekst, beeld, design, video, webdevelopment en marketing.

Alleen goed samenspel tussen redactionele, visuele, technische en commerciële disciplines leidt uiteindelijk tot succes.

Het Byline team

Het kern-team van Byline bestaat uit:

Samenspel disciplines

We werken in wisselende teamsamenstellingen met interne en externe medewerkers, partners en professionals bij opdrachtgevers. We kunnen putten uit een zeer breed netwerk van specialisten op het gebied van tekst, beeld, design, video, webdevelopment en marketing. Alleen goed samenspel tussen redactionele, visuele, technische en commerciële disciplines leidt uiteindelijk tot succes.

Het Byline team

Het kern-team van Byline bestaat uit:

Anton van Elburg

Content director

“Ik schep plezier in het bedenken en managen van grote on- en offline contentproducties. Toenemende concurrentie om de aandacht van de lezer cq kijker maakt het steeds complexer om succes te boeken. In alle projecten streef ik daarom naar innige samenwerking tussen redactie, marketing, sales en techniek. Deze disciplines zijn niet meer los van elkaar te zien.”

Michael van Dorp

Content producer

“Ik ben opgegroeid op de online werkvloer, waar goede content meer is dan een goed verhaal. Daarom beoefen ik naast tekstproductie en –redactie ook disciplines als marketing en SEO. Het geeft me voldoening om content te produceren die foutloos, leesbaar, vindbaar en deelbaar is.”

Siebe Schootstra

Senior redacteur & content strateeg

“Wat mensen beweegt en hoe ze het verschil maken, dat interesseert mij. Niet het ‘wat’ of het ‘hoe’, maar het ‘waarom’. Het zoeken naar de kernboodschap begon voor mij in het reclamevak en is nu in contentmarketing nog steeds mijn grootste drijfveer. Goede verhalen vertellen zichzelf.”

Jan Meijroos

Managing editor

“Content. Ik sta er mee op en ga er mee naar bed. Geschreven, gedrukt, online, offline, in beeld, tekst, video of geluid. Ze zijn me allen even lief. Of het nu om het zelf produceren gaat, het aansturen van freelancers of het managen van grote projecten, ‘het verhaal’ heeft altijd de hoofdrol en ik zal er alles aan doen dat zo goed mogelijk over te brengen.”

Jesse Passchier

Junior redacteur

“Als junior redacteur met een achtergrond in geschiedenis en Amerikanistiek doorgrond ik een onderwerp eerst kritisch vanuit verschillende invalshoeken. Op deze manier maak ik tekstproducties die aansluiten bij de wensen van de klant en de doelgroep van het medium waar het geplaatst wordt. Door de variatie in mogelijke contentproducties leer ik iedere dag weer iets nieuws.”

Sacha van Drunen

Project manager

“Media heeft me altijd gefascineerd, vandaar dat ik voor de studie Media en Cultuur heb gekozen.  Ik volg op Instagram, Facebook, Snapchat en Twitter alles wat met dieren, health en food te maken heeft. Als projectmanager maak ik me vooral druk over details, deadlines en budget.”

Casper Brands

Senior webdeveloper

“Ik werk graag aan de interactieve ontsluiting van grote contentprojecten. Met behulp van Javascript, PHP, Jquery en Bootstrap bouwen we veel mooie websites, dashboards en andere tools.”

Beeld op deze site is gemaakt door: Marjolein Vinkenoog, Frank Groeliken